Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

media Glafkos
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΡΕΤΗΣ

Ας γνωρίσουμε τον Δημήτρη Σερέτη καλύτερα μέσα από τα δικά του λόγια.
Είμαι 19 ετών, σπουδάζω οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ σε ηλικία 13 ετών. Ομάδες που έχω παίξει είναι ο Απόλλωνας- Απολλωνιάδα , Προμηθέας και Γλαύκος.

Τι σημαίνει για σένα το μπάσκετ;
Με το μπάσκετ αθλούμαι, πειθαρχούμαι και είμαι έτοιμος να ανταπεξέλθω σε καταστάσεις πίεσης.

Μπάσκετ και οικονομικά συνδυάζονται;
Με ένα πρόγραμμα όλα συνδυάζονται.

Θεωρείς ότι η μέχρι τώρα πορεία σου καλύπτει ένα μέρος του παιδικού σου ονείρου;
Η πορεία μου μέχρι τώρα δεν προσεγγίζει τον στόχο μου αλλά θα δουλέψω για να πλησιάσω όσο περισσότερο μπορώ το όνειρό μου.

Μετάνιωσες ποτέ για την επιλογή αθλήματος ;
Όχι γιατί από μικρό παιδί οι γονείς μου με μεγάλωσαν με τέτοια  πρότυπα.

Ποιοι οι στόχοι σου για το μέλλον;
Στόχος μου είναι να τελειώσω τη σχολή μου και να παίξω και σε υψηλότερες κατηγορίες.

Κατά τη γνώμη σου ποια είναι τα χαρακτηριστικά  του ιδανικού μπασκετμπολίστα-αθλητή;
Πρέπει να έχει μυαλό, να είναι ταπεινός, να δουλεύει καθημερινά αν θέλει να φτάσει σε ένα καλό επίπεδο, τύχη στο να μην τραυματιστεί και να προσέχει το σώμα του γιατί είναι η περιουσία ενός αθλητή.

Γιατί να επιλέξει ένα παιδί να ασχοληθεί με το μπάσκετ;
Για το σώμα, την υγεία, την πειθαρχία και γιατί είναι έτοιμος να ανταπεξέλθει σε καταστάσεις πίεσης δεδομένου ότι στο μπάσκετ τις βιώνει καθημερινά.

Τι πιστεύεις για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας και τι να περιμένουμε από αυτή στη συνέχεια;

Η πορεία μας είναι ικανοποιητική αν και κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαμε να πάρουμε και άλλα παιχνίδια. Αλλά αυτό που μετράει είναι ότι είμαστε εντός ορίων του στόχου μας , που είναι η παραμονή στην κατηγορία.

Ένα σχόλιο για τον αγώνα της Κυριακής.
Δύσκολο παιχνίδι. Παίζουμε με μία ομάδα που είναι ψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα αλλά στόχος μας είναι η νίκη όπως και σε κάθε παιχνίδι.

Ένα μήνυμα για τους φιλάθλους
Ευχαριστούμε που μας υποστηρίζουν σε κάθε παιχνίδι. Εμείς προσπαθούμε να τους προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό θέαμα για να έρχονται κάθε Κυριακή να μας βλέπουν.

Μαρία Μπούτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου