Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

media Glafkos

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ


Λίγα  λόγια για τον Δημήτρη Σταυράκη
Σπουδάζω  φυσικοθεραπεία. Είμαι  21 ετών και ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ από 10 ετών και έχω παίξει στην ΕΑΠ και τον ΕΣΠΕΡΟ.

Τι σημαίνει για τον Δημήτρη Σταυράκη το μπάσκετ;
Το μπάσκετ είναι ένας τρόπος να ξεφεύγω από την καθημερινότητα. Είναι πηγή διασκέδασης και αυτή τη στιγμή αποτελεί περισσότερο χόμπι γιατί έχω και τη σχολή μου. Αλλά έχω σκοπό να το κυνηγήσω.

Μπάσκετ και σπουδές- πάνε μαζί;
Συνδυάζονται, ωστόσο πρέπει να υπάρχει θέληση και φυσικά ένα πρόγραμμα σε όλα.

Πώς σου φαίνεται η μέχρι τώρα πορεία σου στο άθλημα;
Είμαι ευχαριστημένος. Έχω ζήσει πολλές καλές στιγμές. Έχω παίξει σε πολύ καλές ομάδες, όπως και στο Γλαύκο, ωστόσο δεν θα σταματήσω, θα δουλέψω περισσότερο για να το κυνηγήσω.

Ποιοι οι προσωπικοί σου στόχοι για το μέλλον;
Ο πρωταρχικός μου στόχος είναι να πάρω το πτυχίο μου και ταυτόχρονα να αγωνιστώ σε υψηλότερες κατηγορίες στο μπάσκετ.

Τι θα συμβούλευες τους μικρούς επίδοξους μπασκετμπολίστες;
Θα τους συμβούλευα να ασχοληθούν με το μπάσκετ γιατί είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας να ασχολούμαστε με τον αθλητισμό και για λόγους υγείας. Και ειδικά με το μπάσκετ γιατί γυμνάζει και το σώμα και το μυαλό. Τέλος να ακολουθούν τα όνειρά τους.

Σαν νέο μέλος στην ομάδα, πες μας λίγα λόγια για αυτή
Το νέο για εμένα ήταν η ομάδα και περισσότερο η διοίκηση. Επειδή παίζω αρκετά χρόνια στην Πάτρα μπάσκετ, τα περισσότερα παιδιά τα ήξερα. Οπότε το καινούριο ήταν να παίξουμε σαν συμπαίκτες. Μετά από αυτή την εμπειρία τους γνώρισα καλύτερα και σαν χαρακτήρες. Θεωρώ το κλίμα της ομάδας στο θέμα των αποδυτηρίων, αλλά και η διοίκηση με τους προπονητές είναι άψογο. Και αυτό φαίνεται και στην μεταξύ μας σχέση αλλά και στο ότι η διοίκηση βρίσκεται κοντά μας και μας παρέχει όσα περισσότερα μπορεί.

Τι πιστεύεις για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας και τι βλέπεις για τη συνέχεια;
Έχουμε κλείσει ένα γύρο μέχρι στιγμής και αν κάνουμε μία ανασκόπηση, η εικόνα της ομάδας είναι πολύ θετική, δεδομένου ότι παίζει για πρώτη φορά στη γ εθνική. Κρατάμε την πολύ καλή παρουσία της ομάδας στα εντός έδρας παιχνίδια, ωστόσο, τα εκτός έδρας παιχνίδια είναι η αχίλλειος πτέρνα μας. Θεωρώ ότι στο δεύτερο γύρο θα ανταποκριθούμε καλύτερα έχοντας μία πρώτη εικόνα από όλες τις ομάδες.

Ένα σχόλιο για τον αγώνα της Κυριακής
Το επόμενο παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό και είναι μονόδρομος η νίκη. Τόσο γιατί βρίσκονται 1 βαθμό κάτω από εμάς στο βαθμολογικό πίνακα, όσο και γιατί μας κέρδισαν στον πρώτο γύρο, το οποίο αποτελεί κίνητρο για εμάς. Θεωρώ ότι είναι ένα παιχνίδι επιβίωσης γιατί και οι δύο ομάδες παλεύουν για την παραμονή.

Ένα μήνυμα για τους φιλάθλους.

Τους ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή τους. Και στα εντός και στα εκτός έδρας είναι πολύ σημαντική η βοήθειά τους και περιμένουμε να μας στηρίξουν και αυτή την Κυριακή στο δύσκολο παιχνίδι που έχουμε.

Μαρία Μπούτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου