Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Μίλησε μας για τον Παναγιώτη Δρακόπουλο και ποια είναι η πορεία του έως τώρα.
 Είμαι 43 ετών και έχω δική μου επιχείρηση στο κέντρο της Πάτρας (Maizon cafe). Ξεκίνησα το μπάσκετ το 1986 σε ηλικία 13 ετών και έχω παίξει στις ομάδες: ΕΑΠ (Γ΄ΕΘΝΙΚΗ-4φορές), ΚΟΡΟΙΒΟ (Γ΄ΕΘΝΙΚΗ-1 φορά), ΚΕΡΑΥΝΟ ΑΙΓΙΟΥ, ΣΦΗΚΑ, ΑΓΥΙΑ και στον ΓΛΑΥΚΟ (Γ΄ΕΘΝΙΚΗ). Συνολικά έχω παίξει 6 φορές στην Γ΄ΕΘΝΙΚΗ.

Ποιοι είναι οι αγωνιστικοί σου στόχοι;
Είναι ταυτίσιμοι με τους στόχους της ομάδας, να παραμείνουμε στην κατηγορία


Πιστεύεις ότι υπάρχει μυστική συνταγή για να φτάσει κάποιος σε μεγάλη κατηγορία;
Η μόνη συνταγή είναι δουλειά μέσα στο γήπεδο. Πολλές ώρες προπόνησης και διαμόρφωση σωστής νοοτροπίας.

Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 3 χρόνια όσον αφορά το μπάσκετ;
Πιστεύω ότι θα υπηρετώ το μπάσκετ από κάποιο άλλο πόστο. Ωστόσο μου είναι πολύ δύσκολο να το αποχωριστώ για αυτό παίζω ακόμα.

Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στο χώρο του μπάσκετ τι θα ήταν αυτό;
Ίσως κάποια πράγματα όσον αφορά την παραγωγική διαδικασία νεαρών παικτών

Τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει ένας νέος αθλητής για να έχει καλή πορεία στο άθλημα;
Θα πρέπει να προπονείται πάρα πολλές ώρες και σε ατομικό επίπεδο.

Πες μας λίγα λόγια για την ομάδα σου τον Γλαύκο και τον προπονητή σου.
Όσον αφορά την ομάδα μου πιστεύω ότι είναι αρκετά δυνατή και ταλαντούχα ομάδα. Η επιλογή του προπονητή να συνδυάσει το ταλέντο των νεαρών παικτών με κάποιους έμπειρους έχει φέρει την ομάδα κοντά στους στόχους της.

Ποιες δυσκολίες συναντήσατε στο πρωτάθλημα;
Η μοναδική ουσιαστική δυσκολία ήταν ότι η ομάδα έχασε κάποια παιχνίδια μέχρι να καταλάβει σε ποια κατηγορία βρισκόταν για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Και τώρα μπαράζ! Το σχόλιό σου γι αυτό;
Ήταν κάτι που ήταν πιθανόν να συμβεί, οπότε θα παίξουμε και πιστεύω ότι θα  κλείσουμε τη χρονιά με το καλύτερο τρόπο.


Μήνυμα για τους φιλάθλους;
Τους ευχαριστώ για την στήριξή τους μέχρι τώρα και θέλω να τους πω ότι σίγουρα είναι οι μόνοι πρωταθλητές της Κατηγορίας! Αυτό που συμβαίνει μέσα στο γήπεδό μας δεν συμβαίνει πουθενά αλλού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου